Blog

22. července 2025

Demand planner Jan Benda: „Zmatkování určitě ničemu nepomáhá a je vysloveně kontraproduktivní“

Fanoušek cimrmanovského humoru Jan Benda se perfektně orientuje ve světě plném počtů a přesnosti, a navíc mistrně ovládá i jinou disciplínu. A to přímo onu disciplínu královskou.
31. března 2025

Referent zákaznického servisu Filip Opočenský: „U tohoto zaměstnání jsem si uvědomil, že práce může člověka i bavit“

Jak vypadá práce na zákaznickém servisu? Co všechno musí referent zvládat a s jakými situacemi se nejčastěji setká? O zákulisí tohoto povolání jsme si povídali s referentem zákaznického servisu firmy Ontex Filipem Opočenským.
14. ledna 2025

Rozhovor s koordinátorkou systémů řízení Kateřinou Štancl: „Pokud chce člověk posouvat sebe i svoji práci, musí být v obraze“

Pracovní pozice související s řízením kvality určitě nejsou pro každého. Vyžadují nejen perfektní znalost norem a standardů, ale i schopnost koordinovat různé týmy a vyznat se ve složité dokumentaci.
13. listopadu 2024

Vedoucí podpory výroby Jan Klepak: „Buď dobrým člověkem, naslouchej ostatním a neustále se uč.“

„Správným nasloucháním našemu týmu snižujeme riziko nedorozumění a stáváme se tak efektivnější,“ říká Jan Klepak, který ve firmě Ontex již čtyři roky působí na pozici Vedoucího podpory výroby.  
19. září 2024

Tým lídr Ivo Bláha: „Když uděláte chybu, musíte ji umět přiznat“

„Kdyby bylo vše ideální, tak by nebyla o stresu řeč.“ Tým lídr Ivo Bláha však dobře ví, že i přes veškeré upřímné snahy není ideální nikdy nic a nečekané situace zkrátka mohou nastat, ať chceme, nebo ne.
28. srpna 2024

Příběh Jana Odvárky: Ve výrobě táhneme za jeden provaz. Kolektiv je na práci v Ontexu to nejlepší

S kolegy v práci člověk stráví třetinu dne. To je často víc času, než kolik ho stráví se svými blízkými, když nepočítáme spánek. Právě proto je dobrý kolektiv jedním z klíčových předpokladů naplňující práce.