Dnešní moderní doba přináší spoustu výhod, je stále více digitalizovaná a technologie hrají důležitou roli ve všech aspektech života. Mobilní telefony a internet jsou běžnou součástí každodenního fungování. Na jednu stranu nám všechny vymoženosti usnadňují život, na druhou stranu s sebou tato modernizovaná doba nese i své nevýhody. Zrychlený způsob života, velké množství povinností, kdy se lidé snaží skloubit práci, rodinu a další povinnosti…
Čas jako nedostatková komodita
Máte stejně jako my pocit, že čas je v dnešní uspěchané době nedostatkovou komoditou? Nebaví vás ztrácet čas nezbytnými povinnostmi, jako například návštěvou pošty nebo doručovacích míst, jen abyste si vyzvedli objednaný balíček? Situaci, kdy vám volá kurýr, ale vy nejste doma a na dalším termínu takřka není možné se dohodnout, zažil snad každý z nás.
Doručování soukromých balíčků na recepci
Naše společnost sice nastavení doby nezmění, ale snaží se situaci svým zaměstnancům ulehčit. Proto zavedla službu, kdy si zaměstnanci ONTEXu mohou po celý rok nechat doručovat soukromé balíčky přímo na recepci a vždy po směně si je vyzvednout. V případě, že je balíček na dobírku, volá recepce zaměstnancům, aby si balíček přišli převzít. V lepším případě nechá zaměstnanec předem připravenou hotovost na recepci.
Snazší a ekologičtější
Tato služba nejenže usnadňuje život zaměstnancům, ale také snižuje náklady na doručování balíčků a snižuje ekologickou stopu.
Více času a méně stresu
Uvědomujeme si, že zaměstnanci, kteří mají možnost nechat si doručit své soukromé balíčky na pracoviště, získají více času na řešení svých povinností. Věříme, že tento (a všechny ostatní) benefit také zlepšuje vztahy mezi zaměstnanci a firmou, což vede obecně ke spokojenějšímu pracovnímu prostředí na všech stranách.