Referent zákaznického servisu
Referent zákaznického servisu
Jste komunikativní typ, ale ne zas až tak moc? Referent zákaznického servisu v naší společnosti komunikuje s našimi zákazníky a je odpovědný za zpracování kompletního procesu objednávek našich výrobků. Chcete mít navíc super kolektiv a pracovat ve stabilní firmě? Nastupte k nám a staňte se ONTEXÁKEM!
co budete dělat
- zpracovávat zákaznické objednávky a pravidelně komunikovat s okruhem svých zákazníků
- komunikovat napříč společností, zejména s obchodním oddělením a logistikou
- odpovídat za dodání zboží včas a v požadovaném množství našim zákazníkům
- řešit reklamace spojené s přepravou zboží nebo špatnou cenou
- spolupracovat s celní agenturou a připravovat vývozní dokumenty
co vám nabízíme
- zázemí úspěšné mezinárodní společnosti odolné vůči výkyvům na pracovním trhu
- 13. a 14. mzda
- 26 dní dovolené
- čtvrtletní KPI odměna
- dotované stravování / stravenky
- vybavení potřebné pro výkon této činnosti, možnost občasné práce z domova
- odpovídající mzdové ohodnocení
- možnost profesního růstu v rámci celé skupiny Ontex
co od vás potřebujeme
- komunikativní znalost angličtiny nutností, polština výhodou
- výborná znalost MS Office
- znalost SAP/R3 výhodou
- týmový hráč, samostatnost, pečlivost
- schopnost rozhodovat a pracovat pod tlakem
- dobré komunikační schopnosti
jak se přihlásit
Pokud máte o pracovní pozici zájem, neváhejte a dejte nám o sobě vědět. Stačí vyplnit kontaktní formulář a my se vám neprodleně ozveme nazpět.
odpovědět na nabídku práce
pozice vás nezaujala?
Pokud vás pozice nezaujala, neváhejte a podívejte se na naše další pracovní příležitosti, pokud si ani tak nevyberete a rádi byste pracovali v Ontexu, kontaktujte nás.